Koncepcja filmu została przystosowana do okoliczności kiedy miał być emitowany spot reklamowy. Zarówno charakter zdjęć, jak również efekty specjalne, muzyka są spójne z założoną ideą. Wciągająca historia, z żartobliwymi elementami, która ma delikatnie rozbawić odbiorcę, wzbudzić w nim pozytywne emocje, żeby później przez ich pryzmat odbierał przedstawione produkty. Świetny scenariusz, równie świetnie nakręcony i zmontowany – to najmocniejsze filary wszystkich filmów reklamowych.
Z naszej strony, w tym projekcie postawiliśmy przede wszystkim nacisk na ciekawe, kreatywne ujęcia. Podbite na etapie postprodukcji odpowiednią muzyką, stanowią budzącą emocje zainteresowanie historię, z którą może utożsamić się widz. Kręcąc materiał dla Orange wiedzieliśmy, jak duża presja na nas ciąży. W końcu jest to bardzo znana, wiodąca marka z wielką renomą. Jednak lata praktyki, pracy przy podobnych projektach i znajomość branży sprawiły, że była to dla nas wspaniała przygoda.